luni, 31 octombrie 2011

Oare ?!

  "         - Allan, sa stii ca Maitreyi te'a iubit foarte mult ! A aflat toata lumea de dragostea aceea ...
 Eu incerc sa il opresc caci daca intalnesc cateodata oameni din acele locuri apoi mi'e peste putinta sa'i aud compatimindu'ma sau comentand dragostea noastra. Stiu acum ca s'au aflat multe , dar la ce bun daca s'au aflat ?
  - Nu,... am sa iti spun lucruri triste.
  - Nu cumva a murit ?ma inspaimantai eu . (Desi nu credeam in moartea ei caci stiu ca am sa simt ceasul acel, daca se va intampla ca Maitreyi sa moara inaintea mea).
   -Ar fi fost mai bine sa moara ...




 Simt ca a facut'o asta pentru mine. Daca as fi citit scrisorile Maitreyiei... Planuise ea ceva. Sunt foarte turbure acum .
  .... Si daca n'ar fi decat o pacaleala a dragostei mele ? De ce sa cred ? De unde sa stiu ? As vrea sa privesc ochii Maitreyiei !      "



                                                              




                                                                                                  Mircea Eliade-Maitreyi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu